Sköna långhelg

2010-04-01 @ 09:20:44
hej o hå o hjärtligt välkommen till långpåsken!
vaknade tidigt i morse, förmodligen för att jag är ganska uppspelt över att det blir toklång o mysig helg för mig o hjärtat :) nästan en hel vecka liksom - snacka om kvalitetstid! <3

har ätit frukost, kollat lite på vakna med the voice, kastat i lite tvätt, bäddat o lite annat smått
nu ska jag snart traska ner mot ica o handla lite innan jag fortsätter sysselsätta mig här :)
längtar till klockan blir 15 så godingen kommer hem, vi tänker äta svingod sallad idag minsann - mumma!

var iväg o tränade lite igår förresten
träffade både sara o kurskan, hyvens trivsamt måste jag säga
framför allt så svängde jag förbi på paradiset o träffade älskade familjen först, det är alltid världsklass
jag hoppas att mamsen krya på sig o att pappa o malin klarar sig undan
<3
love

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0