Sjukstuga at Kornetten

2010-04-21 @ 17:10:18
jomenvisst vet ni
här är vi utslagna o väldigt o-fit for fight!
eländet tog fart på riktigt igår när min mage bestämde sig för att smärta nå alldeles förskräckligt
då känns det extra jobbigt att älsklingen befinner sig på jobbet o jag får ligga o kvida alldeles ensam
i början gjorde det inte outhärdligt ont, men när klockan började närma sig fyra fick jag panik
det spelade liksom ingen roll vad jag gjorde eller hur jag positionerade kroppen, det smärtade överallt!
men efter sköna samtal med mamsen o medicin som hjärtat åkte ner o köpte så blev det bättre
mamma var tillochmed extra söt o kom över hit en sväng
hon är så himla bra min mamma - love her!

igår kväll började även daniel bli risig, varm o fick ont i huvudet
o i morse när klockan ringde var han varm som tusan o inte alls i skick att ta sig till nå jobb
så idag ligger vi här, utslagna i soffan o gör i pincip ingenting
sjukstuga at kornetten - minst sagt!

vilket fyramånaders-jubileum liksom :P

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0