Rött är väl fint?

2010-04-14 @ 20:19:44
hope so, för jag är nämligen aningen röd för tillfället
satt ute på balkongen en liten stund efter hjärtat åkte iväg till jobbet, o ja - det blev som det blev helt enkelt
men lite röd kan man ju vara, jag ser ju åtminstone inte ut som en kräfta :)

prommis idag, hur skönt som helst
våren är verkligen här nu - jag hoppas den stannar, för den ger bra mycket energi
love the sun... love it love it love it!

har pluggat en del idag också, ska göra det sista i morgon så kan jag ta helg sen
längtar så otroligt mycket tills på fredag så ni kan inte ana, har varit supertaggad hela veckan för sjutton välgräddade gubbar.. ska bli så himla toppat!

nu ska jag ringa paradiset, sen ska jag ta en dusch
sen gör jag nog kvällen med lite tv o film i soffan

g´night

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0