Mot Newbuying

2010-04-07 @ 20:30:43
wihooo, jag är så extremt uppspelt at the moment
det mesta av kläderna är nerpackade o det känns som vi har det mesta under kontroll inför morgondagen
ska bli så obeskrivligt kul att åka iväg till nyköping med hjärtat o hans fullkomligt makalösa föräldrar
o att sen få bo på hotell till på söndag o spendera hela dagarna med SM-innebandy gör ju att helgen inte kan bli annat än dyngbra :)
vi tänker heja järnet på lill-killen o alla andra västmanlänningar o hålla varenda tumme vi har för att de går riktigt riktigt långt!

såhär exalterad har jag inte varit hela dagen måste jag väl dock medge
har setat framför datorn o lyssnat på tre föreläsningar - sammanlagt sex timmar långa!
då blir man bannemig bra seg i skallen vill jag lova, så det var bra tungt i fröken t för några timmar sen
men efter mat o en skön löprunda så har exalteringen infunnit sig som ni märker :)
nu ska jag bara vänta in hjärtat som är på träning, sen gör vi kvällen o vaknar upp till nyköpings-torsdag, great!

in i turnébussen bara
hejahejaheja

måste förresten skicka ett helt skepp med pussar till älsklingen, för hur glad blir man inte när man slinker in på fejjan o ser detta?
är världens lyckligaste pöjk, som har världens mest enastående flickvän! Älskar dig Tess ♥

du är bäst - jag älskar dig!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0