Långprommis deluxe

2010-04-04 @ 20:39:23
påskmiddag på davidsbo slog ju nedrans högt igår alltså, så himla trevligt... o gott! :)
jag o hjärtat gick hem vid 19.30 tiden o fick ett flyg o tänkte att vi skulle åka till paradiset o överraska mamsen o papsen med dyngtut
men dyngtutet hade vi ju kunnat skippa, för det hörde de ju inte ändå ;P men överraskningstitten blev de glada åt i allafall
o jag fick med mig ett gigantiskt påskägg hem ;P

idag har jag o hjärtat slagit rekord
när klockan var 13.40 så började vi gå till fagersta, kom hem till paradiset o blev bjudna på himmelskt god mat
o världens godaste ananaspaj
när klockan började närma sig 18.40 så tog vi trasket o började gå hem till norberg igen
så nu sitter vi här, efter sammanlagt ungefär 3 timmar o 45 minuters promenad, o tänker inte göra så mycket mer ansträngande grejer resten av kvällen
filmmys bara, mer än så rör vi oss inte :)

vädret har varit hur fantastiskt bra som helst idag o det har varit så himla mysigt
även om jag at the moment har ont som ett as i mitt dryga knä, men det är ju inget som är främmande för mig liksom
så jag lider inte mer än vanligt ;P

godnatt

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0