Jösses vilken helomvändning!

2010-04-30 @ 11:43:41

jag kände mig ju litegrann som en påkörd påfågel igår som ni minns
det gör jag definitivt inte idag
vilodagen igår gjorde susen för idag har jag jur mycket energi som helst :)
vaknade strax innan 8 o kände mig riktigt utvilad faktiskt, blev ju en tidig kväll igår
så jag åt frukost o tog det lilla lugna här hemma innan jag bestämde mig för att sticka iväg en sväng till gymmet
kom hem för en stund sen o är fortfarande lika energisk
så himla skönt :)
ska ta o ringa mamsen innan jag beger mig in i duschen
sen ska jag äta o fixa till mig lite
efter det dröjer det förhoppningsvis inte så länge innan älsklingen kommer hem
ska bli så himla skönt med helg, supermys :)
eller cosy som vi säger här på kornetten ;) hahaha
du är rolig du goding o jag älskar dig som aldrig förr <3


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0