I love everything about you

2010-04-15 @ 21:32:58
ta åt dig hjärtat, jag är så ofattbart kär i dig!!

jag o hjärtat tog en promenad efter vår hutlöst goda frukost i morse - det var inte alls lika skönt som igår
vädret alltså, prommisen är alltid skön :)
när vi kom in så gjorde vi minsann pannkakor, det visade sig bli de godaste pannkisarna jag har ätit på länge = svingott!
sen var det dags för daniel att styra över till jobbet, jag slank in i den nypolerade o dyngsnygga bilen o bad om att få bli avsläppt vid fagerstahallen
det blev jag så då passade jag på att besöka gymmet en sväng - träffade sara, himla trivsamt må jag säga!
dushade o bastade innan min makalöst fenomenala mamma skjutsade över mig till norberg igen..
jag var väl här ganska prick 17 tror jag, då la jag bara in grejerna o så gick jag ner på byn o handlade lite inför morgondagen
efter det har jag öst på i 120 ungefär
packade ur väskan, åt, diskade, tittade på 1½ timmes föreläsning, läste lite, skrev diskussionsfrågor till seminariet nästa vecka, anmälde mig till PO-dagen på tisdag, tvättade o förde över bilder till min dator
mitt upp i allt detta har jag smågluttat lite på hockeyn

nu ska jag ta o kolla klart på det innan jag börjar packa inför morgondagen o lördagen
ser så obeskrivligt mycket fram emot i morgon så ni kan inte ana!
det blir supermysmiddag på paradiset med mamma, pappa, svärföräldrarna o älsklingen - ni hör ju... jag blir extas all over!

jag o hjärtat bor kvar på paradiset o kör lite myslördag med SM finalerna i innebandy, promenad i solsken (?) o förhoppningar om grillpremiär ;P

back on sunday
ha en trevlig helg

puss o godnatt!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0