För det blir en trivsam lördag

2010-04-03 @ 12:42:38
sanna mina ord!
sitter o väntar på att mina paradishjärtan ska komma, för då ska vi hämta upp lars-e o styra kosan mot avesta
där vi ska heja tusan på hjärtat när de spelar fotboll mot södra
himla spännande, jag är förmodligen precis lika taggad som baby ;)

efter det blir det lite snabb uppstyrning för att sen glida ner till davidsbo på lite påskmiddag i trevligt sällskap
himla bra som ni hör :)

vädret är makalöst bra idag o när jag o daniel skulle ut o gå en liten sväng i morse så fick jag världens sug
så när vi kom in igen böt jag om o stack ut o sprang lite - himla skönt

nåja, dags att göra sig klar - de kommer säkert närsom :)
GLAD PÅSK

måste förresten säga att vi fick superfint besök här igår kväll, lagom till så ska det låta
det plingade på dörren o vips så var tobbe här, otroligt kul överraskning :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0