Det går åt rätt håll

2010-04-23 @ 16:07:23
ja, tacka gudarna för det!
jag kände mig aningen bättre redan igår, men hjärtat mådde risigt som tusan
idag mår jag ännu bättre o det gör daniel också
känns så himla skönt att det går åt rätt håll
nästa vecka ska jag spendera massa dagar i falun så då måste jag hinna bli frisk
dessutom vill vi ta en tripp till paradiset på söndag så det får gärna fortsätta förbättras såhär :)

vi har ätit tacopaj o kollat på film nu vi, hur mysigt som helst... o gott!!
kvällen kommer bli lugn, det är ju liksom det enda alternativet för oss dasslock ;P
ingen vidare bra idé att slå några världsrekord på aktivitetsfronten när man inte är kry liksom
så vi kör lugna gatan idag o i morgon o håller tummarna för att vi är pigga som mörtar på söndag :)

trots sjukdom så älskar jag varenda sekund av mitt liv
inte konstigt med tanke på alla människor som förgyller´t
<3

Kommentarer
Postat av: Casperfanny

Great site, keep up the good work!

2011-05-05 @ 12:08:26
URL: http://casperfanny.blogyears.com

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0