Back to reality

2010-04-12 @ 21:22:43
götapetter vilken hutlöst överbra helg det har varit!
åkte som bekant till nyköping med hjärtat o svärföräldrarna i torsdags, taggade till tänderna... förstås
vimlade in oss i stan o hittade tillslut rätt hall, dessvärre slutade första matchen oavgjord
åkte tillbaka till hotellet, åt god mat som carina hade tagit med sig o slog oss sen till ro i hotellsängarna - himla skönt!

tänkte att jag skulle slå till med ett rejält uppvak tidigt på fredagsmorgonen så därför slog jag upp huvudet rakt upp i tvn så jag fick en fin liten bula i pannan - det är väl passligt tänkte jag
sen njöt vi av himmelskt god frukost innan vi stack iväg till hallen igen
tråkigt nog blev det förlust både då o sen = killarna kunde omöjligt ta sig vidare till slutspel
så vi gick en kort, väldigt kort, vända på stan... o åt på kossan!
sen styrde vi oss mot hotellet igen o försökte tina upp oss med en dubbelmatch i uno
kvällen avslutades med bio... farsan! bra rolig film alltså, jösses vad vi skratta :)

eftersom SM-resan tog slut för lill-killen &co så styrde vi kosan hemåt efter frukosten i lördags
kom hem i god tid o fortsatte bara njuta av långledigheten :)
det visade sig sen att västmanland lyckades vinna sista matchen, att lill-killen gjorde två mål, blev match-hjälte o utsedd till matchens lirare.. extremt kul för honom, extremt jobbigt för oss som missade!

igår var det söndag o då ställde vi till med kalas här hemma
älsklingen o jag ställde klockan innan nio, gick upp o bakade bullar, åt frukost
städade, bakade ananaspaj, tvättade, diskade o allt var vi hade för oss
11.55 var vi klara med allt, 12.00 kom malin o marcus ;P
sen kom svärföräldrarna o mamma o pappa o allt var så himla trivsamt.. jag älskar sällskapet, everytime!
sen stack jag o daniel ut o sprang en liten sväng, åt o tog en prommis i det sköna vädret
härlig söndag som ni hör!

idag är det måndag o vädret har varit fullkomligt tiptop!
älsklingen jobbar eftermiddag så vi mös med god frukost o långprommis i morse innan han åkte iväg
eftermiddagen har jag spenderat i beautytown med min fabulösa familj - love it, love them!
o nu har jag varit o tränat, himla skönt
ska ta o styra lite grejer här hemma nu innan jag gör kvällen

vill återigen tacka lars-erik o carina för den här helgen, det var så himla roligt att följa med er till nyköping
o spendera en massa värdefull tid med er - ni är helt fantastiska :)
do not disturb - grobianer o bufféer, mer än så behöver man inte va? ;P

godnatt mina vänner

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0