Vad spelas i erat omklädningsrum?

2009-09-19 @ 12:18:01
idag är det lördag och jag ser verkligen fram emot att få träffa pärlorna ikväll
shit vad bra det kommer bli <3
it reminds me - sätta kameran på ladd kanske och försöka komma ihåg den när jag drar ikväll?

himla fint väder idag minsann
ska skjutsa iväg malin till norberg om ett tag, sen lär jag nog ut och ta mig en promenad tror jag
lär ju passa på att njuta av vädret medan det väl är njutbart liksom
sen blire dusch och allmänt fix innan jag beger mig

tillåter mig själv att skratta och bli allmänt pepp åt låten som förmodligen kommer spelas mest frekvent i vårt omklädningsrum den här säsongen! two thumbs up för den och för våra dansanta tränare ;D hahaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

aa den här låten är en riktig innebandydänga ;D me like!

2009-09-20 @ 14:37:36

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0