Utmotning av otrevlig känsla på gång

2009-09-29 @ 16:23:25
jag gjorde iordning de omtalade grekbullarna med jägarsås idag
och nu ligger de så fint så fint i magen och gôttar sig
är innebandyträning om en timme, ska bli kul :)

har ju läst idag också som sagt, riktigt riktigt intressant faktiskt
även om det känns som självklarheter och något man hört flera gånger förut
lär nog kunna bli ett aktivt seminarie på fredag i allafall, haha :)

har känt mig lite deppig idag, lite sådär allmänt ovärd och oönskad typ
vet nog egentligen inte riktigt varför, men man har väl såna dagar ibland bara i guess
nu har jag dock bestämt att jag ska mota ut den känslan för den är inge trivsam överhuvudtaget
och tänk vad mycket lättare det blir när man har världens vackraste vänner :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0