Ordningen är återställd

2009-09-30 @ 19:50:20
onsdag idag och återigen en härlig dag på förskolan
hade mitt första av tre boksamtal idag, det gick rätt bra faktiskt
tog femåringarna idag och så tar jag tre- och fyraåringarna nästa vecka, great :)

när jag kom hem tyckte jag att jag var värd att andas lite så jag damp ner i soffan i typ en kvart innan jag fixade käk
åt, böt om och stack iväg på lite träning
känns som jag känner igen det här:
träning följt av dusch, varma kläder och soffmys till grey´s
så såg onsdagskvällarna ut i karlstad, och sen också när jag flyttade hem igen
känns som ordningen liksom börjar återställas
skillnaden är dock att jag mår bättre nu än vad jag gjorde då
- även om jag förmodligen kommer tjura till grey´s ikväll ;D haha. det programmet brukar ju nämligen kunna ha den effekten på mig?

innan grey´s är det däremot idol och i morgon är det praktiktorsdag igen
godnatt godingar

ps. sofi gosan, du hade rätt i precis allt du sa ;D

Kommentarer
Postat av: S O F I

tess, alla skulle behöver en vän som du, för du är underbar

2009-09-30 @ 21:23:10
URL: http://ssofiselkainaho.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0