Ketchup

2009-09-24 @ 21:23:44
nästan ett helt dygn sen nu - skärpning från min sida minsann

praktik idag som sagt, var i skogen bland annat
och gjorde ännu mera äppelmos. jag är en killer på det nu alltså ;D haha
var fullt ös hela dagen, hann knappt ha rast - men vad gör det? är ju så otroligt kul med barnen :)
idag har vi t.ex. bildat ett band också, jag och två av pôjkera
jag är stencool elgitarrist och en av två i kören förstås ;D vi är grymma, och kallar oss för ketchup!

när jag kom hem hamnade jag i koma, seriöst
var dock tvungen att börja med mat på en gång så jag satte väl igång med det innan jag försökte ta igen mig lite i soffan
fixade klart det där lagom till mamma och pappa kom hem, åt
och stack sen iväg på innebandyträning
därifrån har jag kommit för en stund sen, och hunnit duscha
är grymt taggad inför lördag - toktaggad tillochmed!

känns som det blir extra skönt att krypa ner i sängen ikväll
puss

Kommentarer
Postat av: SAMAN

sv: inte imorgon om du kommer och värmer mig?! :)



och btw, i love pöpchup!

2009-09-24 @ 22:20:47
URL: http://sepesaman.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0