Hungry eyes

2009-09-17 @ 15:11:54


är precis hemkommen från morfar, vad fint det var där
mormor hade köpt en fin ängel som hon hade ställt dit, den kan omöjligt passa nån annanstans än hos morfar
usch vad jag saknar honom!

solen värmde på ganska bra idag faktiskt, det gillar jag - mycket
och med poddan som sällskap så kändes promenaden redigt bra

hungry eyes ploppade på, den riktiga versionen förstås, vilket fick mig att tänka på att mr. dirty dancing har dött
som i sin tur fick mig att tänka på att det säkert var flera år sen jag såg dirty dancing sist
får bli i helgen kanske? den är ungefär som pretty woman, den liksom kan inte bli dålig!

Kommentarer
Postat av: SAMAN

harry potter är bättre än de där filmerna, raring

2009-09-17 @ 17:11:45
URL: http://sepesaman.blogg.se/
Postat av: Marie

Det är min favoritfilm=) Vi kanske kan övertala Jossan att titta på den på lördag. Jag tar med mig den iaf. Hoppas allt är bra med dig vännen. Ta väl hand om dig. Saknar dig. Puss & Kram

2009-09-17 @ 20:16:57

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0