Grattis Malin!

2009-09-02 @ 09:58:40
när lotta på bråkmakargatan fyller år så sjunger hennes familj för henne på morgonen
så brukar vi också göra
i morse klampade vi in hos malin och väckte henne med våra skönsjungande (fritt för tolkning sådär nyvaket på morgonkvisten) röster och sa hurra och grattis åt att hon nu officiellt är nitton år gammal, eller ung som vi brukar säga

hon har öppnat paket och haft sig och hon verkar ha blivit rätt nöjd - det är bra :)

nu ska jag snart avverka dagens enda lektion - ett seminarie mellan 10.30 och 12
sen ska vi åka iväg och handla lite och efter det ska jag ställa mig och baka en blåbärspaj
ikväll blir det kalas - mysigt och trivsamt

GRATTIS HJÄRTAT - min kärlek är gränslös
 

Kommentarer
Postat av: märta

Nog blev jag glad alltid! tack tusen gånger om<3

2009-09-02 @ 10:23:36

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0