Gissa om det känns onödigt?

2009-09-01 @ 08:34:25
jag gick upp 7.30 idag bara för att jag tänkte att jag skulle kolla på den föreläsning jag missade igår pga. krocken som skolan lyckades göra innan dagens schema drar igång med ännu mer föreläsning och tillhörande seminarie. men nej, tji fick jag - de har inte ens lagt ut den föreläsningen på fronter än, och då mina vänner är det stört omöjligt för oss att se den. så nu sitter jag här, trött som en gnu, fast jag egentligen hade kunnat ligga kvar i sängen. känns aningen tröttsamt måste jag säga. men nåja, kanske ska ta och vända på´t och se till allt annat jag kan hinna med då istället? lär skriva lite diskussionsfrågor till seminariet i morgon t.ex.

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0