För vi kom trea!

2009-09-13 @ 19:19:21
vem hade trott det igår när klockan ringde mitt i natten?
shit vilken helg
vi har spelat helt ofattbart bra och mött de i särklass bästa lagen rakt igenom
det säger en del när ettan, tvåan och trean i sverige spelen kom från en och samma grupp, inte sant? 
- våran
om man då lägger till att de lagen egentligen spelar i division 1 och vi i division 2
+ att vi precis har börjat med vårat nya spelsystem så är det bannemig fantastiskt!
dessutom slog vi ut laget som placerade sig på femte plats i division ett förra året, i kvartsfinalen
så även om vi fick däng i semin så är jag tokigt stolt :)

är dock blå och bulig över precis hela kroppen, har odlat ett tredje knä och känner mig allmänt trasig
jag kommer förmodligen inte kunna ta mig ur sängen i morgon, men det är väl smällar man får ta
för jag säger det igen:  shit vilken helg!
hjärta åt er tjejer - nu taggar vi inför den 26 ;)

nu har jag precis fixat med tåget inför morgondagen, känns ganska avigt att jag ska åka till falun i morgon måste jag säga
jag har nämligen inte ens börjat packa
herregud

hört talas om irreplaceable?
puss

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0