Finally

2009-09-22 @ 22:13:30

jag är klar med lek- och språkstimulerings projekt planeringen så nu har jag äntligen lämnat in den
skönt, nu hoppas jag bara att den duger så man kan stryka den från listan
men framför allt så jag får sätta igång med det där projektet med barnen :)

har pluggat precis hela dagen idag och när jag inte har pluggat har jag i princip ätit
och tränat innebandy förstås, roooooli
börjar närma sig nu :)

nåja, nu måste jag stänga fabriken för ikväll
slå igen ögonlocken innan de liksom självstänger sig, min hjärna är helt matt

i morgon är jag på förskolan igen
tror minsann vi ska iväg till simhallen :)

godnatt
puss


Kommentarer
Postat av: SAMAN

vad närmar sig? :)

2009-09-22 @ 23:06:57
URL: http://sepesaman.blogg.se/
Postat av: Jossan

Nyfiken... vad blev det då?

2009-09-23 @ 11:40:09
Postat av: Tess

sv: josie, vi tare när vi ses - gör jag ett försök till att förklara här blir det förmodligen fullständigt musslyckat ;D

2009-09-23 @ 16:29:08

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0