By for now

2009-09-13 @ 22:41:03
godnatt, jag tar min sargade kropp till sängen nu
den behöver´t - jag behöver´t
jag måste upp toktidigt i morgon och sätta mig på ett tåg som tar mig till falun
där ska jag husera tills på onsdag - innedagar står på schemat nämligen
blir säkert bra när man väl är där
men just nu känns det som att jag skulle behöva sova och vila - här hemma

men nåja, man får ta seden dit man kommer som man så fint brukar säga
ska försöka få ner allt i väskan nu, innan jag gör natten
hörs på onsdag

kram och godnatt

(notis: mina ben ser ut som ett slagfält och jag tänker fortsätta tycka att det är tur att innebandy är en vinteridrott så benen inte behöver visas för allmänheten ;P)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0