Back on track

2009-09-17 @ 09:51:13
idag säger jag godmorgon och välkommen hem åt mig själv
det har varit intensiva dagar i falun och huvudet har gått, går fortfarande, på högvarv
känns som uppgifterna inför VFUn är överhopade och jag får liiiite panik vid tanken
men förhoppningsvis går det bra
har haft väldigt kul åtminstone. seminariegruppen känns kanonbra och i måndags spelade jag huvudrollen i teatern ;D hahaha. det var redigt kul!

kom hem igår kväll, åt lite och begav mig upp till mormor som kom hem i tisdags
otroligt härligt att ha henne hemma igen, massa hjärta till henne

idag är det torsdag - min kropp är fortfarande ett slagfält

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0