12 minuter kvar

2009-09-01 @ 12:48:01
eftersom det inte blev någon föreläsning tidigare idag så har jag sysselsatt mig med lite annat
tog en liten och kort promenad för att få lite luft i skallen först
och sen böt jag sängkläder bl.a. gissa om det kommer bli extra härligt att lägga sig efter träningen ikväll liksom :)

åt lunch för en liten stund sen och nu sitter jag mest och väntar på att klockan ska bli 13 så nästa föreläsning kan dra igång

har inte hört nå från malin sen i morse, det är förmodligen full rulle i västerås och jag hoppas hon har det bra
det slog mig att jag inte kommer att hinna se henne på hela dagen idag och det är tokigt
det brukar aldrig gå en hel dag som vi inte ses, men nu sågs vi inte ens i morse
herregud!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0