11.13

2009-09-06 @ 11:13:14


gårdagens match var mest bara ren frustration och sjukt dålig skärpa
varför låter man ungern kvittera när de egentligen inte har haft en sportmössa på hela matchen?
det övergår mitt förstånd
jag tror inte att sverige tar sig vidare från kvalet, och nånstans känns det som att det kanske är lika bra
men för gårdagens nittiotredje minut så tackar jag zlatan, oj vad jag tackar

jag har sovit kanonbra i natt, och länge, men är fortfarande trött som en gnu
har precis satt igång och ladda poddan för idag vill jag verkligen ut på en riktig långpromenad
nu har jag varit inne och krasslig alldeles för länge
det får gärna sluta regna först dock

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0