Vi tackade nej till ambulansen

2009-10-17 @ 18:15:55
såhär i efterhand känns det som ett riktigt dåligt beslut
har fått i mig lite mat nu åtminstone, det känns ju bra
o mamsen har smort med voltaren så just nu håller jag bara tummarna för att vi ska slippa åka in till sjukhuset i västerås
jag är hellre hemma liksom
men vad gör man? det måste bli bättre helt enkelt
då kanske det räcker att jag väntar till måndag så de kan röntga mig på sjukhuset här liksom
åååååååh, jag blir så himla trött - och frustrerad!
ARG ARG ARG
kan jag bara nångång få känna känslan av att vara helt skadefri?
förmodligen inte va? suck

matchen slutade i förlust också till råga på allt, 7-5
ännu mer frustrerat, det skulle inte ha blivit det resultatet! nedra skit

nu ska jag bara försöka kurera mig resten av kvällen
och som sagt hålla tummarna för att jag får stanna hemma, o inte åka in till västerås

tack alla rara själar som bryr sig så väldigt
<3

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0