Välkomna ombord, hoppas ni får en behaglig resa

2009-10-26 @ 16:05:15
jag var varit rastlös idag, vissa gånger värre än andra
men jag har rådit bot på det genom att duscha o städa
har väl inte direkt skyndat mig med mina sysslor så tro inte att jag har städat hela huset ;P
åhnej, bara plockat undan på mitt rum
är så mycket mer trivsamt om man hittar ut o in där istället för att gå på chans och hålla tummarna för att man inte ska trampa sönder nåt eller trilla

precis plockat ur o i diskmaskin o väntar nu bara på att pappa kommer hem så man får lite sällskap :)
ikväll gör vi ugnspankis, mumsigt värre va?

jag blev utsedd till kapten tidigare idagskepp o´hoj som vi brukar säga i våra kretsar

Kommentarer
Postat av: S O F I

kapten i vad? (;

2009-10-27 @ 12:46:04
URL: http://ssofiselkainaho.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0