Utebliven söndag

2009-10-26 @ 09:59:50

igår orkade jag inte skriva nåt här, ibland liksom bara är det så

lördagen blev tokbra, även om kvällen slutade lite tidigare än vad som var tänkt
matchen vann brudarna med 5-2 så vi hakar på i toppen fortfarande :)
efter den så blev det snabba puckar hem för lite omfix innan pappa skjutsade över oss till norberg
jag hade supertrevligt, verkligen
<3

igår ska ni inte tro att det blev någon sovmorgon inte, nejdå
kl 10 skulle jag börja jobba med laget i fagerstahallen
satt i entrén mellan 10-13.30 (träsmak.se?) medan div. 1 lagen spelade, efter det åt vi lite
och sen blev det dags för elitseriematchen = sjukt lättad att jag fick första entrépasset och inte det andra
det är kul med innebandy en hel dag, men gudarna ska veta att man är trött efteråt

idag är det måndag, höstlovsmåndag in fact
var upp relativt tidigt eftersom jag skulle kila iväg till förskolan en snabb sväng
kom dit o vad får man höra?
barnet det gällde var sjuk så jag traskade helt enkelt hem igen, tråkigt :(

nu får vi se vad jag sysselsätter mig med resten av dagen
ciao!


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0