Svinbra känsla at the moment!

2009-10-09 @ 14:27:04
wihooooo, redovisningen gick jättebra och jag fick himla bra kommentarer
känns som det är en bra fredag liksom :)

nu tänker jag nog ta en promenad innan jag fortsätter städa, ska hinna ta mig en dusch också
innan det är dags att sätta igång med matlaget

hammarösessorna kommer på besök ikväll och stannar hela helgen
därför kommer jag förmodligen inte vara överdrivet aktiv på datorfronten, men jag ska försöka slänga in ett inlägg då och då - om morgondagens match till exempel! yey, toktagg



jag, elsa, ida, maja och malin på släktträffen på skutberget i augusi förra året
<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Tack för din röst! :-)

2009-10-09 @ 17:27:58
URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0