Sun´s shining

2009-10-15 @ 15:45:08
jag har på riktigt haft en fullkomligt fantastisk torsdag so far
hade samling idag o barnen fick äntligen träffa lilla trulle - de blev extremt exalterade o då blev förstås jag det med
det känns som han kommer göra succé, kära lilla trulle :)

hade drop-ut i skogen nu på eftermiddagen också, föräldrarna fick hämta sina barn där o äta matsäck med dem
jag agerade pressfotograf bland annat o vi hade det riktigt riktigt mysigt o härligt i solen o skogen

nu har jag dock ont som ett as i huvudet så jag har låtit en huvudvärkstablett sjunka ner o hoppas helt enkelt på att det blir bättre
ska kolla på grey´s som vi spelade in igår nu tänkte jag, sen blir det matlag o träning

Kommentarer
Postat av: S O F I

åh tror du att jag skulle kunna få låna och titta jag också? eller vart har ni spelat in grey's på? jag missade ju det igår :( PUSS

2009-10-15 @ 16:46:41
URL: http://ssofiselkainaho.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0