Stelfruset.se

2009-10-12 @ 17:56:58
måndag idag = ny vecka
hatade att klockan ringde när den ringde för jag sov så utomordentligt bra just då
varför är det alltid så? att man sover som bäst när man inte längre får?
nåja, det gick över när jag kom till förskolan - irritationen över larmet alltså ;P

vi har spenderat åtskilliga timmar i skogen idag, lagat mat bland annat
o nog för att det har varit redigt kallt, men det har nog varit bästa dagen hittills på praktiken idag alltså
för herregud vad kul jag har haft, då passar man på att le lite extra :)

åt för en stund sen, gott med tacopajrester på en måndag
nu laddar jag om för lite bodypump, great!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0