Positiva besked gillas

2009-10-19 @ 12:29:29
idag har jag fått ett sånt
pallrade mig iväg till förskolan i morse, det tar verkligen dubbelt så lång tid när man går med kryckor
tur att det hade slutat regna liksom :)
hade samling efter frukost o det gick kanonbra - var roligt
mamma ringde o berättade att jag hade fått en akut-tid hos läkaren kl 11 så när de andra klädde på sig för att gå till skogen så drog jag mig bort mot sjukhuset
han vred, vände, bände o kände o kom fram till att det inte behövdes nån röntgen alls
för han var ganska säker på att det inte var någon skelettskada utan att det mest bara var inflammation i muskelfästet o sådär allmänt ömt o dant
ska ta det relativt lugnt så är jag nog på benen snart igen, himla skönt :)

blir ingen mer förskola idag då som sagt, tillbaka där igen på onsdag
hoppas ni har en fin måndag kära ni 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0