Örebro i morgon då alltså

2009-10-03 @ 23:08:38

jag kom precis på att det har varit kvalvecka hela veckan i idol
och jag har inte yttrat mig det minsta
igår var det kvalfinal och den var bannemig katastrofal!
eftersom jag var till västerås och hämtade sofi igår kväll så var mina söta föräldrar vänliga att spela in det åt mig, så jag såg det i morse när jag åt frukost
vad ska man säga liksom?
mariette är ljuset, camilla är pinsam och det faktum att jon åkte ut är som sagt bara katastrofalt!

inser att det börjar bli dags för mig att visa er lite bilder från förra helgens lagfest också
ska försöka få upp de i veckan


jag, linnéa, malin, jullan, sofi


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0