Livets längsta torsdag?

2009-10-01 @ 21:11:16
haha, känns typ så
var som vanligt trött som en gnu när jag vaknade i morse och iriiterade mig liiiite över den där halvtimmen extra som jag som sagt hade kunnat få sova
pallrade mig iväg i allafall och när klockan blev nio begav vi oss ut
där stannade vi tills vi gick hem
jag lovar, hösten är här - med besked
värmen är totalt utrotad och vi har gått omkring med ca fem/sex lager kläder på oss precis hela dagen idag
mössa och vantar också förstås - great!

sprang typ hem direkt när jag sluta, bytte om, fixade till mig, åt
och stack tillbaka till förskolan igen för att vara med på föräldramöte
allt gick bra, men jag led lite av att jag missade innebandyträningen
får vända på´t och tagga ännu mer inför matchen på söndag istället, right? ;D
wihooooo

nu ska jag kolla på idol, sen går jag definitivt och lägger mig
GODNATT

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0