Knep o knåp en tisdagkväll

2009-10-13 @ 21:46:59
träningen idag var verkligen tokskön
svinjobbig för benen, men tokskön alltså
och lång, eller vad kom vi fram till andréa? ;D haha

när vi kom hem blev jag besviken o frustrerad för en stund, ganska ordentligt faktiskt
varför är det alltid så att när man verkligen ser fram emot saker o ting som har varit planerade ett bra tag så kommer det alltid upp nåt som hindrar att det blir av? varför blir det alltid så?
när det där första väl hade lagt sig så insåg jag ju att det egentligen bara är att börja planera på nytt
men det är ju så tröttsamt när det kommer grejer i vägen sådär i förstör! bannemig
nåja, det ska nog bli bra det där också ska ni se ;D

efter duschen satte jag mig o knepade o knåpade med trulles bok, så nu är jag så gott som färdig med allt inför projektarbetet - ska bli redigt spännande :)

förskolan i morgon, sängen nu
godnatt

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0