Höstlov

2009-10-22 @ 15:32:46
nu har jag höstlov och det är extremt skönt
ska skriva en dubbellogg o ett PM till fördjupningsarbetet bara
+ att jag ska smita förbi förskolan igen redan på måndag ;)
idag har det varit en väldigt givande dag måste jag säga o den har runnit som vattnet
helt plötsligt var det dags att gå hem liksom
jag trivs så ofantligt bra med både barnen o personalen - ja oj vad jag trivs!

nu ska jag ta en dusch, sen ska jag börja laga lite mat
ikväll är det träning, men jag kan fortfarande inte vara med
dock vill jag poängtera att höften är galet mycket bättre nu - det blir bättre o bättre för varje dag
jag behöver inga kryckor längre, kan gå ganska ok o faktiskt sitta ganska hyfsat också
det känns bra att det går åt rätt håll

STORA KÄRLEKSFULLA KRAMAR TILL MIN FINA O UNDERBARA FAMILJ
<3

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0