Hektiskt

2009-10-21 @ 19:11:03
idag har det varit en hektisk dag, det måste jag säga
känns egentligen inte som jag har gjort så mycket, men den där nätverksträffen med 50 andra förskollärare en hel eftermiddag tog väl ut sin rätt i guess ;D haha
känns som det fortfarande surrar i mitt huvud :P men kul var det, verkligen

i morgon är det torsdag igen = snart helg, snart helg
o i morgon är det sista praktikdagen innan lovet (fatta att jag överhuvudtaget ens får höstlov? så himla skönt) så i morgon ska jag skratta extra mycket med barnen så jag klarar mig tills jag är tillbaka v 45 :)

jag har precis skrivit klart min planering så nu tänker jag parkera i tv-soffan tror jag bestämt
grey´s är väl ett ypperligt slut på en onsdagskväll? 

GODNATT 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0