Hard work work

2009-10-08 @ 14:51:50
plugget har rullat på bra idag minsann, tiden också vad det verkar
snart tre liksom, var försvann de andra timmarna?
i word förmodligen
hursomhelst så är jag färdig med uppgiften nu så nu känns det väldigt förberett och skönt inför morgondagens redovisning
jag har säkert överarbetat, brukar ju ha en förmåga att göra det, men just nu tänker jag inte bry mig om det
för jag är färdig och känner mig nöjd - känns som det är huvudsaken :)

lider lite av att jag inte har hunnit vara ute nå idag dock, känner att kroppen liksom har vant sig vid att vara ute flera flera timmar varje dag nu och då blir huvudet varmt när man istället sitter inne och pluggar en hel torsdag, men vad gör man inte?

sätta igång och läsa lite också då kanske?
innan det blir dags att slänga ihop lite käk och dra sig till träningen :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0