Gôtt uppvak

2009-10-20 @ 09:09:24

den känns extra behaglig en tisdagmorgon som denna

godmorgon förresten. jag har sovit kanonbra i natt, bortsett från den gången jag vaknade med ett ryck av smärta när jag tydligen lyckades vrida mig åt fel håll o rulla över på höften. oskönt, tro mig!

idag är jag ledig o det känns faktiskt ganska skönt, jag hoppas att det ska kunna medföra en redig förbättring i höften nämligen :) ikväll ska jag prova göra en helt ny maträtt, ska bli svinkul - o spännande, haha ;D

Kommentarer
Postat av: Be Inspired -Inredning & design

Du är så go gumman, tack. Men jag kan inte säga något ännu, nästa vecka :)



Kraaaaaaaaaaam Sofie

2009-10-20 @ 09:59:07
URL: http://decoratemebaby.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0