Fullt ös

2009-10-27 @ 16:50:53
känns inte som det har varit nån hejd på mig idag, har nog flängt omkring överallt mest hela tiden tror jag
men nu är jag hemma o en trevlig tisdag har jag haft
bullarna blev stora o luktar fortfarande gott - förhoppningsvis är de ätbara när det ska kalasas i morgon bara ;P

blev bjuden på väldigt god mat hos mormor o efter det satte vi igång o bakade lite där också
o med tanke på att jag ska baka även i morgon så skulle man nästan kunna skönja en liten bullmamma här på paradiset, haha

har ätit nu o ska snart börja byta om för att bege mig ner på lite innebandyträning
ska bli svinkul - håller tummarna för att min höft håller o fungerar som den ska :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack Therese ! Det känns verkligen toppen :)

2009-10-27 @ 20:39:42
URL: http://misskorte.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0