Finast i världen

2009-10-18 @ 13:34:29
hej på er o tack igen till alla er som bryr sig så, känns så varmt att veta att man har så fina människor runt omkring sig - så tack för det, verkligen

idag spenderar jag dagen i soffan, för idag bråkar min mage med mig igen
det känns inte helt ok måste jag säga
hade sett fram emot att pallra mig iväg till fagerstahallen med malin om en timme för att se skogs spela härlig innebandy, men eftersom magen är som den är så känns det inte som man vågar ge sig iväg nånstans
nåja, allt är inte negativt - höften har t.ex inte blivit nå sämre iallafall
den är väl iof inte så jättemycket bättre heller eftersom jag varken kan ligga på sidan eller sitta
men som sagt, det är ju åtminstone inte sämre :)
får se om det blir röntgen här i stan i morgon ändå eller om vi struntar i det helt

hade ett väldigt uttömmande, skönt o viktigt samtal i morse
det kändes bra, trots allt
jag älskar er

förresten så vill jag be sandra, jossan, jossan o marie att öppna sin mejl

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0