En helmysig gårkväll

2009-10-29 @ 12:22:58


pappa, min fina pappa, kom hem till tända ljus o presenter. han öppnade på en gång minsann och efter det hämtade vi mormor som kom hit och åt lite smaskig tacos med oss innan resten av folket kom på kalasfika

     
mina bullar och min digestivekladdkaka gjorde succé (även om kladdkakan kanske inte ser så inbjudande ut så tog den nästan helt slut = tur att smaken inte sitter i ögonen ;P) och det var en helmysig onsdagskväll helt enkelt. en onsdagskväll som avslutades med lite bönder och grey´s innan jag somnade som en stock på stört


idag är det torsdag och eftersom jag somnade så tidigt igår så var jag pigg, vaken och utvilad redan kl 8 i morse. åt god frukost och satte mig sen o plugga lite. kom in i världens flow och blev klar ganska snabbt. har en liten uppgift kvar bara, känns som det är överkomligt va? ;D

 

innebandyträning ikväll, det är ungefär det som står på schemat

härligt lugn torsdag :)

 


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0