Duschdraperi vs. Fasta väggar

2009-10-16 @ 11:19:24
shit vad det känns härligt o trivsamt att det är fredag idag
känns som andningen liksom blir en hel skopa lättare så fort man hör ordet, eller hur?
det är sånt där riktigt rusk-höstigt väder ute idag, men det gör faktiskt inte så mycket
tog en härligt uppfriskande promenad tidigare o klarade mig tillochmed undan regnet ganska hyfsat
det var ofantligt skönt med lite luft

har i princip precis tagit en varm o skön dusch o kom under tiden på hur ofantligt skönt det är med en dusch som har fasta väggar som inte klistrar sig längs kroppen, och jag tänkte för ett ögonblick tillbaka på tiden i karlstad där mitt duschdraperi levde ett helt eget liv.. såhär såg det ut i bloggen i april 2008:

"smackade duschdraperin, eller i bestämd form smackat duschdraperi. vad är det som händer liksom? hur kommer det sig att duschdraperiet ibland - notera ibland inte alltid, typ slimmar till sig längs kroppen och typ anfaller utan att rygga tillbaka när man duschar? ni vet ibland när man var liten och satt nära tv:n för att det var roligt att se hur hårstråna drog sig mot rutan (?) känns det. draperiet är hårstråna och jag är rutan. och det vill inte ge sig heller, kära nån, man får ju andnöd! härligt att bli attackerad av draperiet i duschen liksom"

nu börjar det snart bli dags att göra iordning lite mat, sen blir det föreläsning

Kommentarer
Postat av: SAMAN

finns ju faktiskt en ren vetenskaplig anledning

2009-10-16 @ 12:27:39

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0