Dryg-mage.se

2009-10-04 @ 19:07:07

det var match i örebro idag, det vet ni redan
jag var taggad som bara den, det vet ni också
vi åkte tidigare än de andra för vi skulle in på marieberg och shoppa lite först
tji fick jag för det
jag spenderade de 2½ timmarna med 6 omgångar kräk
det kändes inte okej!
jag hatar när min mage krånglar, jag hatar att min mage krånglar överhuvudtaget - det måste bli ett slut på det här snart!

så nån match blev det inte för min del som ni förstår, utan jag försökte istället använda de sista få krafter jag hade till att heja på tjejerna
sicken match de gjorde, vinst med 9-1? det säger väl allt

(märta är min stjärna)

nu ska jag kurera mig i soffan resten av kvällen
får se hur det blir med praktiken i morgon? känns tveksamt i nuläget faktiskt :/


Kommentarer
Postat av: frökenlarsson

kolla in ifm-klinik.nu dom lyckades iaf konstatera vad som är fel på min mage efter flera år på lasarettet utan ett enda svar. det ät dyrt, ja som sjutton, men det är värt varenda krona om man slipper ha ont. ett tips iaf, kramkram

2009-10-05 @ 10:59:02

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0