Bra helg

2009-10-11 @ 18:06:31
hur sammanfattar man den här helgen med tre ord då?
urladdad, spontan och intensiv - skulle kunna vara ett förslag

lördagen började med smarrig frukost och sen allmänt morgonladd inför hemmamatchen mot sura
matchen slutade 5-3 (= vi fortsätter vår segersvit), men vi spelade inte direkt överbra
personligen är jag t.ex. gaaaanska missnöjd med min insats, men nåja
huvudsaken vi tog de där tre poängen, inte sant?

sen åkte vi hem, piffade till lite och tänkte mest bara avnjuta en mysig lördagskväll med släkt och fotboll
fotbollen är inte ens värd att kommentera, men det är resten av kvällen
jag blev nämligen helt plötsligt, efter ett sms från malin, emmelie och sofia extremt spontan
och följde helt sonika med de ut på gubben och svira
kan jag ha haft sjukt kul eller? hahaha
tokhärliga människor, tokmycket dans och tokmycket skratt
pretty cosy med andra ord
fem plus åt alla inblandade liksom

idag är det söndag och idag har vi mest bara varit slöa
var ute och gick hela högen förstås, men annars så... mest slött ;P
strax innan 17 åkte de härifrån och nu spenderas resten av kvällen i soffan, tro mig

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kanonbra kväll! Kul att du följde med :D <3

2009-10-11 @ 18:46:33
URL: http://sofiaforsberg.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0