Aldrig mer, aldrig!

2009-10-07 @ 16:42:43
gastroscopin i morse var hemsk, den vill jag aldrig göra igen - aldrig!
allt såg bra ut, men det togs prover ändå så nu blir det till att invänta svaren på dem
jag har världens bästa mamma - hon var med mig på gastron i morse, jag älskar henne

när jag var färdig så åkte jag hem och åt lite frukost
sen traskade jag iväg till förskolan
hade sista boksamtalet och även samlingen, det gick hur bra som helst
trivs som fisken där ska ni veta, hjälp vad bra

nu blir det inge mer praktik den här veckan så i morgon blir det till att förbereda sig inför redovisningen på fredag
det ska nog gå bra, framför allt ska jag unna mig lite sovmorgon :)

nu ska jag kila ner och börja trixa ihop lite mat tänkte jag
kram till er mina vänner, tack för att ni bryr er!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0