Why wait?

2009-11-09 @ 18:55:00
matchen igår var kass, resultatet kändes svinkasst åtminstone!
kan man bara få lägga´t åt sidan eller? tack
blev en sen kväll igår, alldeles för sen in fact
så det var verkligen med möda som jag drog mig upp ur sängen kvart över sex i morse, hugaligen!
men iväg pallra jag mig o sen dess har det rullat i 130 ungefär
jättemysig dag på förskolan, (notis: jag klarade av att fixa pannkis över grillen i skogen) :P
slutade halv fyra, traskade hemåt, slängde mig in i duschen ganska så direkt o styrde sen kosan mot västanfors
där jag förövrigt befinner mig nu.. tar hand om j´s hem medan han är på träning nämligen
ska minsann vara lite snäll o diska så han slipper göra det sen..
tv-mys som ett helbra avslut på kvällen blir det också :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0