Walking on snow

2009-11-06 @ 10:38:41
o så var det då äntligen fredag, gud vad skönt
det är nåt visst med fredagar alltså, helt klart :)

känns som det kommer bli slappt värre här hemma idag, det regnar ute = man stannar gärna inne (o man traskar inte på snö nå längre)
o jag har egentligen inte så mycket att sysselsätta mig med
hade hoppats att jag skulle ha fått svar från min lärare idag så att jag på riktigt hade kunnat sätta igång med förberedelserna inför fördjupningsarbetet, men icke.. håller tummarna för att hon svarar under dagen i allafall
istället så ska jag hjälpa malin med lite av hennes plugg, för hon är nämligen också ledig o hemma idag
himla härligt


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0