Världens mest ovärda natt

2009-11-18 @ 08:05:34
jag har sovit typ fyra timmar i natt, fyra. det är alldeles för lite för mig, men vad gör man när det inte fungerar? vaknade nästan samma tid varje timme, 00.40, 01.48 och 02.49 - sen var det liksom kört. låg och vred och vände på mig till klockan var ungefär 03.45, sen gav jag upp. svepte in mig i morgonrocken, drog på raggsockorna, hämtade camilla läckbergs isprinsessa, hällde upp en kopp med kokhett vatten och la mig i soffan. lyckades småslumra lite till och från mellan 5 och 6, men sen var jag alldeles för hungrig för att kunna fortsätta sova så jag åt frukost med mamma och pappa då i stället. sen dess har jag liksom setat här i tv-soffan framför vakna! med the voice och det kommer väl förmodligen vara här ni hittar mig den här dagen också.. inte helt otippat kanske. varierar kanske säng och soffa lite då och då också iochförsig. min röst är typ försvunnen, min hals känns som ett rivjärn och min kropp är trött trött trött, jag ska inte glömma att ta min andra dos av tamiflu!


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0