Träsktroll

2009-11-30 @ 16:53:54
så skulle jag nog beskriva känslan av mig själv idag tror jag :)
idag är det måndag, och som ni bör veta vid det här laget så är det skogsdag för oss då
vi gick ut vid tio o kom hem efter ett = vi lagade mat i skogen
till detta bör tilläggas att det regnade konstant o att vi typ badade i lervälling
då blir man ett träcktroll som resultat i princip ;D hahaha
men seriöst? det gör faktiskt inte så mycket en dag som denna, för även om jag började dagen med att gå in i min egen dörr så känner jag mig hur pigg, glad o energisk som helst :)
min hälsena känns tokmycket bättre o jag känner att jag skulle vilja ge mig ut o prova springa en liten liten runda för att se hur det funkar, om det känns bra kan jag ju liksom vara med på matchen i morgon i allafall? shit vad jag hoppas :)

har fått så otroligt fina kommentarer från barnen o personalen idag också, så kanske är även det en bidragande orsak till varför jag känner mig som jag gör idag :) åh, det smärtar lite smått i hjärtat över att det bara är två dagar kvar nu :/

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0