Tänk för att jag har helg nu jag

2009-11-05 @ 17:23:02
skönt va? :)
det var småvitt på backen när jag vaknade i morse (trött som en gnu i might add) men nu är det minsann vitare än så
det har snöat hela dagen idag o barnen på förskolan lyckades tillochmed göra en liten mini-snögubbe när vi var i skogen - känns som härliga tider :)
jag hann inte ha nån rast idag heller så därför fick jag sluta vid 15 = 15.01 tog jag helg!

styrde ihop käk som vi har gottat i oss nu
strimlad kyckling blandat med champinjoner, soltorkade tomater, paprika, rödlök, purjolök, salt o peppar
o så pasta till det förstås
- supersmarrigt
from now on tänker jag bara ladda inför kvällens innebandyträning :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0