Sugen på keps?

2009-11-29 @ 21:39:30

nej, det skulle jag nog inte säga.. för vi har adventsfikat o gottat oss ikväll
men han som tävlar mot filip o fredrik är tydligen sugen - hoppas det smakar liksom :)

sitter o förbereder morgondagen samtidigt som jag som sagt kikar på filip o fredrik, och skriver godisrecept åt jullan
kände, med viss påtryckning, att jag var tvungen att slänga in några rader innan det är dags för sängen
och vi kan väl säga som så att det är ny vecka i morgon
jag gör mina tre allra sista dagar på praktiken o det känns svinkonstigt - kommer bli hur tomt som helst på onsdag när jag går därifrån o liksom inser att jag faktiskt inte ska dit nå mer.. uschamig!
men det är som sagt på onsdag, så tills dess ska jag njuta extra mycket av tillvaron o av tiden med barnen

hoppas ni har haft en fin första advent
nu inväntar vi decembers första siffra så man får öppna första luckan på choklad-kalendern ;D
GODNATT


Kommentarer
Postat av: Daniel

Hihiii ;)

2009-11-30 @ 12:03:21

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0